tisdag 24 maj 2011

Måndag

Nu är det sent och jag borde egentligen sova men efter att ha lagt ut massvis med auktioner på Tradera så behöver jag varva ner lite först ;-)
De hade en gratis.drive igår och idag så då får man passa på!
Någon som är gravid och behöver kläder i storl S-M?? Jag har massvis som jag vill bli av med! (som ännu inte ligger på Tradera)=

Idag har vi inte gjort så mycket mer än hämtat/lämnat i skolan och varit på Ikea.
Nu har vi äntligen fått upp mörkläggningsgardiner i vardagsrummet, vet inte om det blev så snyggt men nu går det iaf att sitta där även om solen skiner :-)
Shoppade lite "bra att ha" saker på ikea men skulle nästa gång behöva åka utan barnen då det är lättare att få med sig större saker då ;-) som tex en byrå till Nelly...

Hade hoppats att mitt nya topset till vagnen skulle komma idag men icke :-( förhoppningsvis så kommer det i morgon samtidigt som resterande saker och då hinner jag förhoppningsvis förbi Tessi så jag kan få låna hennes snygga denim oxå!
Ja ni ska få se när det är klart *s*
Här är en före bild som den ser ut nu :-) oxå riktigt snygg då jag gillar marint! (jag vet, jag är inte klok men jag gillar att pyssla med barnvagnar)


2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att se vagnen :-) Funderar över mammakläderna du skriver om. Tänkte till min syster. Nu är ju hon höggravid i sommar, ska ha i juli. Hon har normalt S men drar nu M ibland. Vad har du för något? Kanske några bilder? Isf får du gärna maila till mig ninas1976@gmail.com

    SvaraRadera
  2. du är inte klok du ;-)
    Vi ses i em !

    kram

    SvaraRadera