måndag 9 maj 2011

Jag älskar att fynda!

Jag har sagt massvis med gånger att jag aldrig skulle köpa en BB.
Nu när vi skulle ha en extravagn att ha med på resor, shopping osv så lät jag mig ändå övertalas att nappa på en bugga förra veckan.
Alla som känner mig vet ju att jag är lite smått tokig i barnvagnar så när jag igår morse såg en annons på ytterligare en bugga med flera tillbehör (som bara dem var värda mer än summan jag betalade för vagnen) så jag tillsammans med en vän lade ett skambud och säljaren godtog det :-)
Det betyder alltså att jag och barnen tog en trip till andra sidan stan idag och köpte den.
Nu har jag ångrat mig och vill ha både vagn och tillbehör kvar så jag hoppas att det är möjligt ;-)
Visst är den fin!



- uppdaterat via min iPhone.

5 kommentarer:

  1. Superfin! & avis blev jag nu med ;-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt fin! Jag vill också ha!!! :)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag ska inte heller ha någon BB, men hänger man för länge med KBN så går det som det går. Vi får väl se vad "Viljar" får åka runt i så småningom. :) Grattis till dina fynd iaf. :)

    SvaraRadera