söndag 22 maj 2011

Helg

Nu var det så där länge sedan igen ;-)
Det har varit så fint väder och jag har inte riktigt tid till allt jag vill men håll ut - jag kommer tillbaka!

Det har varit en trevlig helg! I fredags träffade vi Tessi(e?) och hennes döttrar för en playdate vilket var mycket trevligt!
Igår så hade Nova genrep inför dagens uppvisning med sin dansgrupp och efter det så shoppade vi lite nödvändigheter så som sandaler och lördagsgodis;-)
Sedan kom hennes bästis med lillasyster hem till oss och lekte hela em och kvällen så barnen var helt slut när det var dax att sova.
Idag var det som sagt dansuppvisning för alla dansgrupper och det var super kul att se dem uppträda, jag är så stolt över min prinsessa!
Svärmor har varit här idag oxå vilket uppskattas av både barn och vuxna :-)
Dagen avslutades med en sen grillning och div utelekar.

Nu är jag så trött så att ögonen går i kors!
God natt och sov gott.


- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer: