onsdag 16 mars 2011

Shopping

Det var länge sedan jag shoppade nu men idag tog jag mig iväg till Farsta C för att spana efter en vårjacka samt reklamera dragkedjorna på barnens vinterjackor.
Jag hade ju redan spanat in en jacka som jag varit sugen på sedan jag såg att Emma köpt en sådan :-)
Förra veckan fanns den inte men nu hade de fått in den så jag slog till och köpte en marinblå.









Jag fick tom gå upp en storlek för att få igen den över tuttarna men det är väl bara att försöka vänja sig vid att de är lite större ett par månader nu.

På Stadium hittade jag snygga muggar för skogsutflykter och lekparksbesök i vår/sommmar :-)





...och så lyxade jag till det med några set nya underkläder och ett snyggt amningslinne för att pigga upp mig själv lite.

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Jätte snygg jacka!!!

    Sv: Mår helt okej men va på öppna förskolan förut och det straffar sig i ryggen nu. Du då? Gick förvärkarna över? Är din lill* i magen lugn? Tycker min blivit väldigt lugn sista dygnet :S

    SvaraRadera