onsdag 16 mars 2011

Tröttmössa

I morse var jag inte jätte pigg när Noel kom in kl 05.50 ;-) jag tittade på klockan senast kl 03.55 så där någonstans somnade jag om.
Eftersom jag hade molvärk när jag var uppe igår så lade jag mig i sängen kl 19 och somnade nog runt 21 tiden vilket är lite tidigt för min dygnsrytm.
Kroppen trodde väl att det var morgon kl 02 när jag vaknade klarvaken och inte kunde somna om..

Ja ja hur som helst så är molvärken borta så nu känner jag mig lugn igen :-)
Jag vill såklart träffa det lilla livet som bor i magen men samtidigt vill jag verkligen njuta av dessa dagar bebis är kvar i magen för jag kommer aldrig att få känna sparkar och rörelser där inne igen.
Gunnar har massor på jobbet hela veckan så nästa vecka eller helst nästa helg vore toppen för en förlossning *s*

Nu ska jag göra mig i ordning och skjutsa Nova till skolan och sedan ska Noel och Nelly till dagmamman.
Sedan skulle jag behöva åka till Po.p i Farsta och reklamera barnens vinterjackor då 2 av 3 dragkedjor gått sönder men vi får se hur det står till med tröttheten när jag kommer hem ;-)

2 kommentarer:

  1. Känner precis som du! Klart man längtar efter den lilla men jag överlever att vänta några dagar till. Har planerat bio till helgen och filmen vill jag gärna hinna se ;-)
    Har de andra kommit tidigare eller har du fått gå över? Mina kom i 38+6 och 39+3 så de har varit lite innan. Dock tror jag inte riktigt på mitt BF den här gången så jag förväntar mig ingen bebis förrän tidigast nästa vecka.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt med bio, vad ska ni se?
    Våra har kommit i v 40+0, 38+4 och 40+5 så denna kan komma närsomhelst även om jag gissar på slutet av nästa vecka. Våra andra barn är födda 22:a och 23:e i månaden så jag gissar att även denna kommer där någonstans.
    Hoppas att du mår bra, vi får ses när bebisarna har kommit ut istället för det har varit så mycket med sjukdomar här fram tills nu.
    Nu ska jag åka till Farsta och reklamera barnens vinterjackor samt spana efter en vårjacka till mig själv :-)

    SvaraRadera