fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Ja då var den här, den sista dagen på detta år 2010.
Jag är mycket nöjd med året som gått och ser fram emot året som komma skall.
Det är nu jag ska vara hemma med min familj hela året och dessutom får vi en ny liten familjemedlem så det kommer att bli underbart!


Kvällen kommer att firas hemma med familjen då jag jobbar hela helgen inklusive idag.
Gunnar har lovat att fixa maten tills jag kommer hem så det blir spännande att se vad som serveras :-)
Barnen har önskat sig glass i efterrätt så någon form av glass vet jag att vi får iaf.

Jag vill avsluta detta inlägg med att skänka en tanke till alla stackars djur i synnerlighet hundar som mår dåligt i kväll/natt pga alla raketer och smällare samt alla barn som ikväll behöver se sina föräldrar dricka alkohol och känna tryggheten försvinna..
Är det inte konstigt att det är olagligt att köra bil efter ett glas vin men helt ok att ta hand om och ansvara för små människors liv?!
Detta gör mig så himla arg och ledsen för barnen måste väl vara mer värda än så? Sätter man barn till världen så har man gjort sitt val i den frågan tycker jag, det är så kort tid de är små och en väldigt liten uppoffring att hålla sig nykter när de är med.
Mina barn kommer alltid att komma i första hand och de ska aldrig behöva känna sig otrygga eller se mamma och pappa bli onyktra, salongsberusade, lulliga ja kalla det vad ni vill men barnen känner av så mycket mer än man tror.

Nu ska jag avrunda för snart får jag åka hem till mina älskade och fira in det nya året <3

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA !

- Uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar