lördag 1 januari 2011

2011 01 01

Nytt år och det inleds på jobbet tillsammans med kollegor som är lite tröttare än mig idag ;-)

Igår kom jag hem till ett varmt hem med tända marshaller (stavas?) på trappan och glada barn som väntade vid fönstret.


Gunnar hade lagat trerätters middag och dukat så fint i köket :-)
Barnen hade klätt upp sig och väntade på att jag skulle komma så de skulle få hugga in på förrätten.
Vi åt middag i lugn och ro för att sedan mysa i soffan till Mr Bean.
Noel orkade inte hålla sig vaken och somnade i mitt knä per omgående efter maten så han missade raketer och efterrätt..
Vi andra åt efterrätt och tittade på fyrverkerierna innan Nova och Nelly till slut inte heller orkade hålla ögonen öppna.
Gunnar och jag lyckades hålla oss vakna till midnatt och kunde se alla fyrverkerier som bokstavligen haglade överallt runt hela huset.
En helt underbar nyårsafton med familjen!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar