torsdag 30 december 2010

30:e december

Idag har vi inte gjort så mycket alls faktiskt, en lugn och skön dag.
Vi vaknade tidigt och barnen kollade på Bolibompa i vår säng medan jag fick sova några minuter till :-)
Tvätt och städning har vi pysslat med på sidan av pärlplattor, lego och spel men efter lunch fick vi nog så vi gick en promenad och avslutade med pulaåkning i trädgården.
Till mellis åt vi korvsmörgås och varm choklad framför brasan för att tina upp oss lite och sedan bäddade vi rent i alla sängar.
Pannkakor hade jag lovat till middag så det var bara att sätta fart med dem när vi bäddat rent överallt.
Vi åt pannkakor med grädde och hallonsylt, så himlans gott!

Nu har Gunnar kommit hem och barnen myser med honom i soffan men det är nog dax att lägga dem i sängarna så att jag hinner mysa lite oxå innan jag stupar i säng..
I morgon är det jobb för min del och sedan en mysig kväll hemma med familjen, perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar