fredag 6 november 2009

Sömnbrist och gullungar

G och jag hann precis lägga oss i sängen igår kväll när vi hörde Noel ropa från sin säng.
När jag kom in så hade han kräkts i sängen och han var jätte ledsen såklart.
Efter att vi bytt pyamas, lagt sängkläderna i tvättmaskinen och bäddat ner honom i vår säng hör vi Nova ropa "mamma, jag har kräkts".
Vi bestämde snabbt att jag skulle vabba idag då G har ett morgonmöte på jobbet som han inte kunde missa så medans jag ringde till jobbet så flyttade G in till Novas renbäddade säng och jag fick alla sjuklingar i vår säng.
Jag har assisterat mina duktiga små troll hela natten tills klockan blev 04.20 för då orkade jag verkligen inte hålla ögonen öppna längre.
Noel 05.50 och sjäng imse vimse spindel i ngn form av feberyra :-) gullunge!
Vi är alla jätte trötta utom Nelly som är superpigg ;-) G kommer hem till lunch och då ska jag soooooova!

Nu sitter vi alla nedbäddade i soffan och tittar på Madicken. Det blir en lugn dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar