fredag 6 november 2009

Mina små gryn ♥♥♥

När det har gått 4 timmar utan att någon kräkts så började jag så smått plocka bort alla de div hjälpmedel som funnits till hands.
Nova och Noel var pigga i morse men efter att ha legat 5 timmar oavbrutet i soffan så inser jag ju att så inte är fallet.
Noel somnade alldeles nyss och Nova ville duscha, vad händer då?!
Jo Nova som förövrigt bara druckit lite vatten/proviva och ätit ett digestive kex kräks över hela badrumsgolvet :-( stackars liten!
Hon gick direkt in i duschen och fortsatte sin historia där inne....usch vad värdelös jag känner mig som mamma när barnen är sjuka.
Nu är vi tillbaka i soffan för hon mår inte illa när hon ligger ner.
Noel och Nelly sover som två stockar och det dröjer nog inte länge förrens jag och Nova somnar heller.

1 kommentar:

  1. Stort krya på er!!!
    Hoppas det stannar upp snart så ni hinner njuta av helgen som friska!

    SvaraRadera