onsdag 21 december 2011

I morse lämnade jag två glada barn hos dagmamman som dessutom hade med sig årets julklapp till dagmammorna som i år blev varsin gåva via Unicef.


Nu sover Neo och det är helt tyst i huset, det var lääääänge sedan sist ;-)
From i morgon är har kidsen jullov så nu blir det livat varje dag i tre veckor framåt.
Missförstå mig inte, jag har sett fram emot dessa veckor länge.
Nu när Nova börjat skolan så är det sällan vi kan vara tillsammans allihopa men nu har vi ett långt lov på oss att mysa tillsammans :)


- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Hej! Det var ju en riktigt bra julklapp. Jag tycker att det är svårt att veta vad man ska köpa till pedagogerna.

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt! Sällan man är samlade alla sådär en längre tid och kan göra det som bara känns bra för dagen, lite spontant. Men visst kräver det en del av en som förälder, barnen pillar ju ogärna navelludd och ligger och myser i tre veckor ;-) Hoppas ni får det underbart! Kram

    SvaraRadera