tisdag 20 december 2011

Full fart

Ja idag har det varit full fart hela dagen :) Neo har dock inte påverkats nämnvärt av stressen utan har sovit mycket under dagen.


När vi skjutsat kidsen till dagmamman så åkte Neo och jag till Ikea för att möta Lena och Oliver.





Vi strosade runt och åt lyxlunch innan det var dax att åka och hämta kidsen igen.
När vi kom hem så åt vi mellis och fixade lite här hemma innan vi lagade middag.
Efter middagen loggade jag in på datorn och hann anmäla båda barnen till simskolan som startar efter nyår. De hade 4 fortsättningskurser som blev fullbokade på 3 min :-o Vilken tur att jag satt och passade tiden då de öppnade bokningen för annars hade vi blivit utan plats till våren.
Nova och jag hann åka iväg till Vivo en snabbis oxå så nu har vi prinskorv så vi klarar oss till nästa år ;)

Nu ligger jag i sängen med förkyld och hostig liten skrutt i famnen, ska försöka få lite sömn strax men först ska jag se klart Svenskars hemliga liv. God natt!



- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar