onsdag 2 november 2011

Jag har inte glömt..jag lever :)

...men oj så trött jag är och har varit!
Neo och jag är inte synkade vad gäller sömn just nu så igår somnade jag ovaggad innan kl 21 och gud vet när det hände senast?!
Jag fick sova ostört fram till kl 21 då Nelly vaknade och när jag väl somnade om efter det så vaknade Neo igen..sedan har han ammat varannan till till kl 05 och då ville han inte alls ligga kvar i sängen längre
Just nu tror jag faktiskt att det är hans tänder som spökar då han verkar ha ont i munnen av och till, vi får härda ut några dygn till och se om det vänder snart.

Vi tog oss iväg hem till Tessi och åt lunch med henne och Kattis vilket var trevligt som vanligt :-) det är så skönt att komma iväg en stund och träffa vänner även om jag var dödstrött.

Nu ska jag knåpa ihop en recension på Babybjörn matstolen som jag lovat och sedan se Bonde söker fru nnan det är dax att kämpa för några timmars sammanhängande sömn ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar