måndag 31 oktober 2011

Väntar och väntar..

Slökollar på tv i väntan på att klockan ska bli 22.15 så jag kan börja röra mig mot Arlanda för att hämta syster som kommer fr Egypten ikväll.
Planet skulle ha kommit in kl 21 men är beräknat att komma in till kl 23.30 så det blir en sen kväll igen, må Neo sova till kl 06 i morgonbitti ;-)
Tänkte först att jag skulle sova en stund med barnen när de somnade men då hade jag väl sovit förbi klockan och missat att hämta Anna så jag håller mig vaken.

I övrigt har vi haft en härlig dag! (om vi bortser från fågeln som skrämde livet ur mig i morse) Vi har promenerat, Nova har varit på spökfest på fritids och vi har haft disco här hemma på kvällen :-)
Ja en härlig måndag helt enkelt!

Nu ska jag ta en dusch innan det är dax att åka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar