söndag 30 oktober 2011

Söndag = städdag

Idag fick jag sovmorgon :-) Neo vaknade vid 04.15 och jag gick upp med honom en timme innan jag väckte G för att byta plats med honom. Jag älskar att få krypa ner i sängen igen bredvid sovande barn när man varit uppe en stund på morgonen :-)
Hursomhelst så vaknade jag inte förren kl 09 och känner mig nu hur pigg som helst så jag har påbörjat storstädning deluxe!


Alla fönster är nu tvättade och gud vet när det gjordes sist ;-) Barnen städar i lekrummet och jag har flyttat soffor och bok/tvhyllor för att dammsuga och torka av bakom och under.. Nu har Neo precis somnat och jag sk ge mig på golvlisterna :-) Det är så himla skönt att få allt sådant här tråkigt gjort!!
G är på jobbet och lagar Chevan så att den förhoppningsvis går igenom besiktningen utan problem ;-)

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar