lördag 29 oktober 2011

Wow!

Denna lördag har varit så otroligt härlig. Efter att ha sovit ca 3,5 timme inatt så har jag varit sjukt trött men lyckats hålla mig vaken genom att leka med barnen :-)
Gunnar spelade golf på dagen och följde sedan med med Nova och Noel till dansen.
Eftermiddagen har vi pysslat hemma med allt från halsband till kojor, jätte skönt att ha en dag utan måsten där jag helt kan fokusera och lägga all energi på kidsen.
När de gick och lade sig så halkade Nelly och slog huvudet/örat i kanten på byrån :-(


Aj aj aj! Som tur var gick det bra.





Gunnar och jag har precis tittat klart på "Så mycket bättre" som äntligen börjat sändas igen :-) Jag älskar detta program och tror att detta kan bli en riktigt bra säsong även om jag till en början var skeptisk till startfältet!
Lena PH har jag svårt för men gillar de andra och dagens tolkningar var alla riktigt bra tycker jag!

Nu är det filmdax, eller jag ska nog sova ;-)
God natt!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar