lördag 15 oktober 2011

En typisk lördag hos oss




Oj oj vilken mysdag vi har haft idag!
Först så sov alla utom Neo och jag (som var uppe kl 05.15) till kl 08 :-) Sedan åt vi sen frukost innan G och Noel åkte till simhallen.
När det sedan var dax för Neo att sova middag så bäddade vi ner oss allihopa (jag, tjejerna och Neo) i sängen och kollade på Disneykanalen :-) Jag passade på att sova en stund medan Neo sov.
När lunchen var avklarad så åkte jag med Noel och Nova till dansen och gymmet, jag tränade axlar, bröst och triceps så det blir nog inga häftiga rörelser för min del i morgon ;-)

Eftermiddagen har bjudit på pyssel och städning i trädgården.
Studsmattan är helt nedplockad, leksaker undanstädade osv, nu är det bara alla dessa löv kvar! (bilden är bara en bråkdel av alla löv, det finns 1500kvm till)


Nu sitter jag i köket nyduschad och med en kopp kaffe i väntan på att G tittar klart på golfen på tv :-)
Behöver ju några timmars sömn för att orka en dag till på barnmässan i morgon!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar