fredag 14 oktober 2011

Vilken underbar dag!

Idag har jag haft en riktigt härlig dag :)
Barnmässan var mycket bra i år,  det enda jag är besviken på är prissättningen hos flertalet utsällare. Det har varit ännu lite roligare om det varit bättre priser, å andra sidan så brukar jag gå på söndagen och det kan hända att de sätter ner sina saker sista dagen så jag hoppas på det i år oxå!
Idag var ju dagen på mässan vigd till Noel och han var mycket nöjd vilket är huvudsaken :-)

Detta är vad jag kom hem med (mobilbilder i dålig belysning)






Jag har fler bilder från mässan och dagen men är nu så himla trött! Fixar en annan dag, kanske i morgon ;-)
Först mässan i fyra timmar med sönerna och sedan hämtade vi Nova med kompis i skolan för att slutligen hämta Nelly och farmor vid Älvsjö stn. Sedan har det varit full rulle oavbrutet här hemma till kl 20.30 då alla barnen sov sött :-) Ja trött är jag idag, trött, trött!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar