måndag 18 juli 2011

Söndag

Idag har vi haft en härlig dag som började med en liten sovmorgon. Efter frukosten åkte G till sjön och badade tillsammans med sin bror och barnens kusiner medan jag plockade lite här hemma och njöt av lugnet som infann sig när Neo sov en stund.
När de kom hem igen var det dax att hoppa i kalaskläder och hoppa på cyklarna för att ta oss hem till barnens kompis Emelie på kalas.
På kalaset pratades det så mycket om Sushi så när vi kom hem igen åkte jag och köpte hem just Sushi och det var så himlans gott!





Efter middagen hann jag med ett styrkepass vilket var otroligt skönt då jag vilat i fyra dagar nu.

De stora barnen somnade ovaggade och utan saga i samma säng alla tre :-)
Nu ska vi oxå hoppa isäng för att orka upp med lillskrutt i morgonbitti ;-)

God natt!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar