måndag 18 juli 2011

Min måndag

Efter en natt med dålig sömn gick jag upp först av alla kl 6.30 och hann dricka en kopp kaffe och bläddra i tidningen innan första barnet vaknade.
Noel vaknade först och hade ont i sin fot som han blev getingstucken i igår på kalaset.
Jag gjorde senare frukost till hungriga kids och lät G sova en stund till innan jag väckte honom.
Sedan snörde jag på mig skorna och gav mig ut på en löprunda, det gick sakta sakta men jag är ändå mycket nöjd!
Dagen rullade sedan på som vanligt med besök av Novas kompisar och G spenderade dagen på golfbanan.

På kvällen skulle jag träna överkroppen på gymmet men det blev ett halvdant pass då jag var totalt omotiverad och trött.
Nu har jag precis ätit och ska sova per omgående ;-) är så sjukt trött!
God natt.



- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar