tisdag 3 maj 2011

Jag behöver mer tid!

Jag skulle verkligen behöva fler timmar på dygnet!
Tyvärr hinner jag inte uppdatera här särskilt ofta längre vilket är synd men jag har fullt upp med kidsen på dagarna och på kvällen myser jag med Gunnar och Neo.

Idag har barnen varit i skolan och på mulle :-) vi fick en frisk start på dagen med snö och regn.
Jag åkte sedan till BVC för att få träffa föräldragruppen jag blivit inbjuden till och de var jätte trevligt.
Vi ska ses 4 gånger under våren/sommaren och därefter får vi hålla kontakten själva och vi bestämde att vi skulle ses i en park med alla barn i nästa vecka.
Även om vi har dubbelt så många barn som de flesta i gruppen och kanske inte jätte mycket gemensamt så kan det vara kul att Neo får jämnåriga vänner i området när han växer upp :-)

Vi hann hem och mysa en 1,5 timme innan det var dax att ge sig ut i regnet och hämta storasyskonen.
Neo har idag för första gången verkligen gillat att ligga i babygymmet, han vill annars mest vara i sjalen men idag låg han och pratade med figurerna länge.
Det är något jag äter som han reagerar på (gissar på tomat) så därav är han lite prickig men eftersom han inte mår dåligt i övrigt så får han vara lite prickig ;-)

Vi testade Ergon oxå och han sitter bra i den nu, jag har inte haft ngn babyinsats till den och därför inte vågat ha honom i den men nu är han så stor att det går jätte bra!
- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Vilken mysig blogg!
    Och fyra barn:) härligt!
    Lägger mig som följare på direkten:)

    Så trevligt med föräldragrupp!
    Här var det bara föräldragrupp med första barnet, sen får man klara sig själv,hihi.
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera