torsdag 14 april 2011

Vilken härlig dag!

Denna dag har varit underbar på många sätt!
Nova och Noel cyklade till skolan och dagmamman i morse medan Nelly fick åka ståbräda på vagnen så jag skulle få lite tempo på promenaden ;-)
Det var lyckliga barn som äntligen fick cykla utanför vår uppfart *s*

Det blev sammanlagt två timmars promenad för min del så jag var rädd att jag skulle bli sittandes i soffan hela kvällen med foglossning men PEPPAR PEPPAR så känner jag knappt något alls av den.
Neo och jag sov sedan middag i två timmar tills G kom hem med barnen, då gick vi ut och påbörjade vårstädningen.

Neo låg vaken och nöjd i vagnen nästan två timmar innan han inte orkade hålla de små blå öppna längre ;-)

När vi köpte detta hus så var trädgården det jag gillade mest men så här års när alla löv skall krattas så kan jag känna att halva ytan hade räckt gott och väl ;-)
När syrenerna blommar och gräsmattan är nyklippt så har jag dock glömt bort hur jobbigt det är att kratta!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar