onsdag 13 april 2011

Hem ljuva hem!

Jag har tyvärr inte haft ork att uppdatera här idag.
När jag vaknade i morse så kände jag mig väldigt pigg trots tre uppvak för amning inatt, men det byttes efter några timmar mot total orkeslöshet så när vi lämnat de stora barnen somnade Neo och jag i vår säng och sov 4(!) timmar.
Antagligen välbehövd sömn för jag känner mig fortfarande trött och ska strax krypa ner under täcket igen.

Barnen var super glada igår när vi kom hem, de hade längtat så mycket efter sin lillebror och släppte honom inte ur sikte på hela eftermiddagen.
Vi hade soffmys hela kvällen och kramades massor allihopa, jag har verkligen en underbar familj!

Nu ska jag krypa ner under duntäcket och kolla klart på Arga snickaren.
Jag ska invänta att Gunnar blir klar i garaget där han sakta med säkert bygger ihop sin Alfa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar