söndag 24 april 2011

SVORDOM

I rubriken hade jag hellre skrivit helvetesjävlaskit!!!!!!
Dagen som började så bra har urartat och jag ligger huttrandes i sängen med ett svullet ÖMT bröst och ammar.
Vi skulle grilla tillsammans med Gunnars bror och familj men då jag inte gör annat än ammar, duschar, pumpar och gråter så hoppar jag över det idag (mest för deras skull).
Detta är första gången jag får mjölkstockning så här "sent" i amningen och tycker att jag gjort allt rätt men ibland har man väl otur :-(
Nu är det fortsatt amning, varma duschar och fetvadd som gäller denna påskhelg!

och för er som aldrig haft mjölkstockning så skulle jag likna smärtan med akut-tandvärk!

2 kommentarer:

  1. Din stackare:( Sån där otur kan man ha ibland:( Btw, snart är jag också 4-barnsmamma;) Kramis och hoppas du slipper den där skiten snart! Kramis

    SvaraRadera
  2. Uscha hoppas skiten gått över nu! Har haft turen att aldrig råka ut för det, men har hört av många att det gör nåt djävulskt ont! :-(

    SvaraRadera