söndag 24 april 2011

Sovmorgon

I morse fick jag sovmorgon då Gunnar tog med sig Neo och gick upp kl 06 eftersom Neo inte ville somna om efter amningen kl 05.30.
Jag sov som en stock fram till kl 08 då han var hungrig igen och jag var utvilad :-) Nelly vaknade oxå då så vi gick upp och gjorde frukost.

Idag är min första dag utan godis så vi hoppas att det går bra och att mitt humör är kontrollerbart nu de första dagarna, i morgon ska jag mjukstarta med träningen och det känns så himla kul.
Om sockerberoende nu klassas som ett beroende så måste jag tyvärr ställa mig till den skaran, det är allt eller inget för min del, det finns inget lagom.
Så snart jag kommer igång med träningen så brukar det ge sig automatiskt men det har ju blivit en hel del godis de senaste månaderna så det här blir nog kämpigt de första dagarna.

Nu ska vi göra oss i ordning och gå ut, jag tänkte ta med Neo på en promenad i det fina vädret och sedan ska vi kratta klart alla löv tänkte jag men vi får se vad som händer i eftermiddag.
Nova väntar på att Olivia ska ringa för de skulle ses och leka som vanligt så vi får se vart de ska hålla hus någonstans idag.

Hoppas att ni får en fin och solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar