lördag 23 april 2011

Sol sol sol




Njuter av lugnet med en kopp kaffe och nu är det riktigt varmt ute.
Gunnar har tagit på sig shorts och tagit fram solsängarna på altanen :-)
Jag sitter i skuggan med Neo i famnen och hoppas att det är lika fint väder imorgon så jag kan sola då!
Tänk bara om jag hade kommit i shortsen oxå ;-) fr.o.m. måndag ska jag dock börja träna lätt igen och skippa allt småätande, godis osv så att de sista kilona försvinner.
Jag måste ta kontroll över mitt sockerintag igen..det spårade ur totalt efter sjukhusvistelsen och alla goda dragéägg!
Nu är det verkligen hög tid att lägga mammabyxorna på hyllan..

Precis när påskharen hade lagt ut alla ägg i trädgården så kom Novas bästis och hennes lillasyster hit och de hade minsann lokaliserat alla äggen ;-)


Våra kids var ju med Gunnar och handlade så när de kom hem behövde de ju inte leta eftersom kompisarna var snabba att visa vart äggen fanns *s*
Tjejerna har stannat här hela dagen så de fick äta påsklunch med oss och nyss gick jag med dem hem och Nova stannade kvar där en stund.


- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Här kom påskharen också och det var en knepig en. Han hade bara gömt ägg till Vendel! Vemund och jag blev utan. :o Tror att traditionen med hare är tysk, vi hade heller ingen hare när jag var liten. :) GLAD PÅSK!

    /Ekorrfamiljen.

    SvaraRadera