fredag 22 april 2011

Amningströtthet?

Finns det något som kallas för amningströtthet så har jag drabbats av just detta!
Jag har inte orkat blogga, svara på inlägg eller vara särskilt social på flera dagar nu pga total koma.
Neo äter fortf varannan timme på natten och han har inte fått till amningen liggande så jag håller mig vaken genom att spela em omgång yatzy på iPhonen vid varje tillfälle.
Han växer ju så det knakar och tar säkert fortf igen lite efter RS men snart borde han glesa ut måltiderna även på natten hoppas jag ;-)

Dagarna som gått har vi ju haft underbart väder!
Barnen och jag köpte en ny skyddsring till studsmattan igår så vi äntligen kunde sätta upp den!
Vi hittade ingen blå ring så det blev en grön...ganska ful om ni frågar mig men den fyller sin funktion.
Hela em igår och nästan hela dagen idag har de studsat och studsat :-)




Igår fm tog vi med oss matsäck och gick/cyklade en sväng till skogen och vi fick sällskap av Novas bästis.
Vitsippor i massor lockade till sig barnen och de plockade varsin bukett på vägen hem.








På vägen hem när vi precis skulle gå upp för sista backen så lyckades jag på något sätt tappa mobilen ur fickan :-( och det resulterade i detta



Så nu väntar en dyr lagning skulle jag tro :-(

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar