torsdag 17 mars 2011

Ny strategi

Ikväll ska jag hålla mig vaken så länge jag kan och se om det kan ge mig en hel natts sömn ;-)
Eftersom Noel och Nelly är lediga i morgon så blir det ingen sömn på dagen och då behövs nattsömnen.

Nu är frågan vad jag ska hitta på för att hålla mig vaken..inget kul på tv men jag får väl slökolla på Lyxfällan en stund.
Lyxfällan ger mig ångest för de som är med är så handlingsförlamade...jag blir så irriterad när jag tittar för att de inte tar tag i sina liv.
Allra helst de som har barn och ändå inte tänker längre än näsan räcker, hur är de funtade????!
Kl 22 är det iaf Debatt på SVT vilket varmt rekommenderas ikväll då det handlar om Svensk kärnkraft och Fetma operationer.
Jag hoppas att det blir en bra debatt ang Fetma operationer för det är något som jag generellt tycker är en genväg för många människor som inte orkar ta tag i sina problem och tror att det löser allt att bli smal. Det glöms lätt bort att det finns problem bakom fetman som inte försvinner med kilona.

1 kommentar:

  1. Jag håller med! Å likaså de programmen där de har "världens stökigaste hem" ect..Fy fasen för de stackars barn som får gå runt i skiten! Varför sla de behöva lida för att deras föräldrar inte har vett nog. :-(

    SvaraRadera