torsdag 10 februari 2011

Såklart..när ska jag lära mig?

Barnen sover sedan snart en timme så G och jag hamnade i soffan framför Halv åtta hos mig :-) ett riktigt härligt gäng denna vecka tycker jag!

Vi har haft en härlig eftermiddag med pyssel och kramkalas :-) det är så skönt att det finns sådana här dagar då de faktiskt håller sams och leker bra tillsammans alla tre.
De har pratat och frågat mycket om bebisen idag oxå, de har massor med frågor som snurrar i deras små huvuden och jag har försökt förklara så gott jag kan :-)

När jag hämtat barnen så lekte de ute en stund medan jag skottade lite snö för att få det lite snyggt tills Gunnar kom hem men det skulle jag ju inte ha gjort...
Nu sitter jag här helt låst i soffan och tycker synd om mig själv..skräp foglossning! Jag ska trösta mig med lite glass som min käre man precis dukat fram och se på Sexlingar i familjen på Tv 4+ :-)



1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en härlig dag om man bortser från foglossningen då givetvis.
    Coolt och kunna handla på coop utan att behöva betala =) handlar i princip aldrig där så jag lär aldrig få nån återbäring men men =)
    Hoppas ryggen lugnar sig så ni får en mysig kväll!

    SvaraRadera