fredag 11 februari 2011

Hemmadag

Idag har vi en riktig hemmadag :-)
I morse var det ju aningens mycket snö ute (med is under) och eftersom de inte plogar vår gata förren tidigast ikväll så kommer vi ingenstans utan dubbdäck..
G skottade ut sig själv så han och Nova kom ut i morse men jag tänker inte vara så dum att jag skottar hela uppfarten idag.
Vi har fixat och städat här hemma istället :-)

Dagen började med Bolibompa i sängen till kl 09 barnen tittade på tv och jag sov ;-)
Sedan åt vi en lång frukost innan vi tog tag i städning och tvätt som jag inte orkat med under mina två vilodagar.
När jag vikte tvätten så insåg jag att vi har 5 st "dra på" lakan till spjälsängen, jag som trodde att vi inte hade sparat något.
Bäddset till spjälsängen hade vi oxå flera stycken som jag lagt undan till försäljning men aldrig kommit mig för att sälja, det är ju toppen!

Nu är det fint överallt och vi ska äta lunch innan det blir Toy story 3 och fruktsallad i väntan på att Nova och Gunnar kommer hem :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar