torsdag 10 februari 2011

Snöstorm

Trots snöstormen som härjar ute så har jag haft en mycket bra eftermiddag!

Jag hämtade posten på vägen till affären och fick denna månads lönespec :-) jag fick mer än jag trott och det är just nu otroligt välkommet eftersom vi hade en tuff månad ekonomiskt förra månaden.
Sedan åkte jag till Coop för att handla och när jag skulle betala så visade det sig att vi hade "återbäring" från förra månaden så jag betalade inte en krona för allt det jag handlade utan fick använda återbäringen.
När vi åker till dagmamman så har vi en brant backe ca 200 m lång upp till deras bostadsområde och vi kom tom upp för backen trots snöoväder och dubbfria däck!
Jag var ju bara tvungen att köpa en trisslott innan jag åkte och hämta barnen men tyvärr var den utan vinst ;-)

Nu är det dax för pyttipanna och stekt ägg, lyx middag *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar