måndag 21 februari 2011

Alejandro Fuetnes Bergström

Barnen har somnat och jag kollar klipp på You Tube..har ni sett Alejandro Fuetnes Bergström någongång?
Jag tycker dessa klipp är underbara ;-)


5 års kollen gick jätte bra och Noel är stor för sin ålder(vilket vi redan visste men de blir lika förvånade varje gång han ska mätas och vägas).
Noel är 119,5 cm lång och väger drygt 23,4 kg, synen var perfekt (tack och lov) och innan vi gick hem så fick han vaccinationssprutan som jag tycker är värre än vad han tycker att den är ;-)
Nu återstår att se om det dyker upp ngn feber inatt eller om han klarar sig denna gång.


Snart är det dax för en kopp te och Familjen Annorlunda :-) med lite tur håller jag mig vaken till BB ikväll oxå, i annat fall får jag se det på nätet i morgon!

4 kommentarer:

  1. Lång kille! Jordan är 5½ och är precis 110 cm lång och så stolt att han äntligen får åka fler karuseller på gröna lund i år =)

    SvaraRadera
  2. Hi hi...vad gulligt :-)
    Jo han är lång, Gunnar är 1,95 cm så det är inte från mig de ärvt längden *s*

    SvaraRadera
  3. Vilken lång och ståtlig kille, det är bra det! =)

    Hoppas han slipper febern!

    Mysigt att ni köpt blöjor, det har vi med men jag vågar inte ha dom framme, vet inte varför..

    Jag spelar in bb för jag orkar definitivt inte hålla ögonen öppna =S

    Sov så gott!

    SvaraRadera
  4. Jag missar verkligen BB serien varje gång!! Såg lite på en repris i helgen tror jag..men det är också det enda jag sett. :) Men som du skriver.. man kan ju kolla på nätet också!

    Vi har köpt hus..därav anledningen till flyttet. Känns lite sorgligt då vi gillar lägenheten.. men hust är också jättefint, så det kommer bli bra i slutändan ändå!

    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera