måndag 21 februari 2011

Så lite gör så mycket..

Nu har vi lämnat syskonen hos dagmamman, handlat, dammsugit huset och ätit lunch.
Tänk så mycket man orkar när man fått sova en hel natt utan avbrott :-)
Jag tittade på våra vardagsrumsfönster och inser att de är omöjliga att hålla rena....jag putsade dem för två veckor sedan och så här ser de ut idag!
Ja ja...så är det med små händer överallt ;-)

Kom precis ihåg att Noel har femårs koll på BVC i eftermiddag så då är han säkert hemma i morgon med feber efter sprutan..han är det enda barnet som påverkas av vaccinet men vi kanske har tur denna gång!?
Nova och jag ska åka till ishallen och titta när de åker skridskor för sista gången denna termin, vi får fika av dagmammorna då det är avslutning och sedan åker vi direkt till BVC.

När Nova och jag var och handlade så frågade hon om vi inte skulle köpa blöjor till bebisen och det har jag faktiskt helt förträngt så sagt och gjort, nu står de i badrummet.
Det blir mer verkligt att vi snart ska få en bebis till när blöjorna kom fram :-)



Om jag skulle försöka vila en stund nu innan vi ska åka till ishallen kanske, ja så får det bli!

3 kommentarer:

  1. Haha köpte du det först nu? Vi pratade ju om det redan för typ tre veckor sen. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet :-) men det är ingen hylla vi "går förbi" i vanliga fall så jag har helt förträngt det. Tur att Nova var med idag <3

    SvaraRadera
  3. Vilka miniblöjor <3 de har jag aldrig fått köpa :-/ fick ett paket av en vän men det va liksom ingen mening och ens försöka hah. Snart är det dags :)

    SvaraRadera