söndag 16 januari 2011

Tiden går fort!

Nu när familjen utökas så måste vi sälja vår "lill bil" till förmån för en bil där barnen kan sitta i framsätet dvs en utan eller med urkopplingsbar airbag.
Vi ska sätta ut den på annons så snart den är servad men det känns så jobbigt med försäljningar och annonsering.
Ingen här som vill köpa en Renault scenic -03 som snart gått 10 000 mil?




Idag är min sista dag på jobbet :-) det känns jätte skönt samtidigt som det känns lite trist att ta hem alla saker..
Det känns som om jag raderar mig själv från jobbet..när jag kommer tillbaka är nog de flesta ute på nya äventyr och ingen kommer att veta vem jag är.
Möjligtvis har de hört ngt rykte om "hon med alla barnen" och det är då jag ;-)
Nej då! Jag kommer att njuta av föräldraledigheten så mycket det bara går, barnen är så glada för att jag ska vara hemma så jag hoppas nu verkligen att allt går bra och att bebis är frisk.

Veckorna avlöser varandra och det är nu 8 v kvar :-)



- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar