söndag 16 januari 2011

LEDIG

Nu är sista arbetspasset avklarat och trots att jag har haft sjukt ont i bäckenet idag så har det gått bra!
Jag kan ju konstatera att isgata, träningsskor och foglossning inte är en lyckad kombo ;-)

Jag hann precis hem för att se premiären av Solsidan och barnen hade sovit på dagen vilket innebar att vi tittade på Solsidan allihopa innan de lade sig för natten.
De börjar sitt nya schema i morgon hos dagmamman så de kan sova ut i morgonbitti, jag lämnar dem inte förren kl 10 :-)
För tillfället sitter jag i soffan men halsbränna som heter duga, jag åt pizza vid 13 tiden och har inte kunnat äta något alls efter det så pizza är numer oxå uteslutet.
Jag drack en Inside brustablett när jag kom hem och hoppas att det släpper snart :-)

Nu ska jag inventera mitt badrumsskåp inför en Mary Kay beställnig och sedan är det sovdax för natten som var bjöd inte på så mycket sömn tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar