tisdag 25 januari 2011

Sleepy


Bilden beskriver min sinnesstämning ganska bra idag ;-)
Nova tycker att jag är en trååååkig mamma som inte orkar leka...vi har pysslat och ritat mest hela dagen!
På em bakade vi en sockerkaka och städade lite i källaren,  där hittade jag en hel säck med kläder efter Noel som jag totalt glömt bort att vi hade kvar.
Dvs nu har vi helt plötsligt ett överskott av storl 56 kläder om det är en liten kille i magen ;-) men men..hellre det!
Vi får se hur Nova mår i morgon dvs om hostan håller oss vakna eller inte, om hon är pigg så kan hon gå till skolan.
Noel och Nelly har rytmik med dagmammorna i morgon och vill inte missa det för allt i världen så de måste vi iaf skjutsa iväg en stund.

Tänk att så snart barnen somnat så blir man piggare genast :-) det är bra märkligt, ellerhur?!
Jag har varit helt färdig större delen av dagen och inväntat kvällen så jag skulle få sova men nu är jag inte särskilt trött längre men antagligen somnar jag samma sekund som jag lägger huvudet på kudden ;-)

På fredag bär det av till Dalarna en kort visit för att lämna in bilen och hälsa på systeryster :-)
Nu jobbar hon och spelar fotboll men lite tid ska vi nog kunna få ihop!

Jag ska nog prova att lägga mig iaf!
Sov gott allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar