torsdag 20 januari 2011

Sexlingar!

Jag tittar på "Sexlingar i familjen" på Tv 4+ och tycker att det är riktigt coolt med sexlingar ;-) även om jag är glad att jag bara har en bebis i magen just nu!
Tänk vilken mage jag skulle ha med sex bebisar, de skulle aldrig få plats ;-)
Jag vet inte hur man skulle orka men jag skulle ändå tycka att det var kul att få uppleva en flerbarns födsel, inte bara själva födseln utan uppväxten oxå såklart!

Dessa föräldrar i programmet klarar sin uppgift galant och beger sig ut på små äventyr med alla barnen, underbart!
Det verkar vara kaos mest hela tiden men mamman har kontroll - hon är min idol för kvällen :-)
De har försökt få barn i flera år och fått missfall efter missfall.
När de senare blir beviljade hjälp och genomgår en insemination så får de sexlingar och i denna serie får man följa deras vardag, programmet sänds på torsdagar kl 20.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar