tisdag 7 december 2010

Julklappar

Jag ska försöka ta tag i barnens julklappar nu i helgen, åtminstone göra en lista på vad som skall inhandlas så att jag kan fixa det en fm nästa vecka när jag är ledig och det förhoppningsvis är lungt i affärerna.

Detta är vad jag önskar mig i julklapp av tomten :-)
En Bosch Tassimo kaffe/te/choklad maskin som skulle vara perfekt när jag nu ska vara hemma i 1,5 år :-)

Nu vet jag ju i och för sig att jag inte får några julklappar eftersom barnen är de som ska firas på julafton så jag får helt enkelt köpa mig en egen efter jul istället om det finns några pengar kvar.

Gunnar och jag har beställt en soffa till oss själva i julklapp eller den är såklart till hela familjen men det är ju vi som kommer att ha mest nytta av den, en stor härlig soffa som blir perfekt i vårt nya vardagsrum.
Jag hade en bild ute för någon vecka sedan men lägger ut den igen ;-) här är den!
Förhoppningsvis kommer den i slutet på denna vecka alt i början på 
nästa så nu måste vi sätta fart och tapetsera klart.

Nu funderar jag på att åka en sväng till Ikea då jag aldrig hann åka dit igår samt att jag måste till Colorama och köpa en tapetrulle till alternativt så skippar jag det och vilar lite istället..

2 kommentarer:

  1. Kent vill också ha en Tassimo. Han sa: "När jag är ensam hemma & är sugen på en kopp kaffe." Men, vi är aldrig hemma själva...så det va en klen ursäkt ;) Vi hinkar ju kaffe här så jag vet inte om den gör sig rätt i detta hem...

    Soffan va snygg!!

    SvaraRadera
  2. Men åååh! Värsta grejen :D Vill också ha en sån där kaffe/te/choklad makkapär :D

    SvaraRadera