onsdag 8 december 2010

En bra dag på jobbet

Idag avviker jag lite och bloggar om min arbetsdag :-)
Den började med att jag mötte en glad och strålande Maria Montazami tillsammans med sin Cameron i morse.
Hennes man är bra mycket stiligare och mer talför i verkligheten än på tv och jag tycker att Maria ger en rättvis bild av sig själv när man ser henne på tv. Lite flamsig och med ett stort hjärta :-)
Senare på eftermiddagen gästade Josh Groban och Harlem Gospel Choir Tv-huset och även han var en trevlig sympatisk ung man..han är ett år yngre än mig och jag har alltid trott att han varit äldre ;-)
Här är en smygfotad bild från kvällen eftersom jag inte vågade fråga om en close-up då jag jobbar uniformerad.




Ja det var en bra dag idag :-) nu är det bara 12 tim jobb kvar i morgon och sedan är jag ledig en vecka!

- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Maria är bäst :D
    Fan att du inte tog en "idol"bild ihop med henne :D

    SvaraRadera
  2. Då skulle jag nog få sparken om något sådant uppdagades ;-)

    SvaraRadera