måndag 11 oktober 2010

Trött mamma idag

Vi började morgonen kl 06 när alla barnen var samlade i vår säng.
Efter frukosten lovade jag Nova och Noel att de skulle få cykla till skolan/dagmamman idag.
De var så himla duktiga hela vägen, jag har dragit mig lite för att cykla med dem till skolan då vi måste cykla några hundra meter längst en tungt trafikerad väg men det gick jätte bra!
När jag lämnat alla barn gick jag en extra sväng så när jag kom hem igen hade jag varit ute i det härliga vädret 3 timmar.
Det var välbehövligt efter att ha jobbat 36 timmar helg inomhus ;-)

När jag kom hem så åt jag lite mellis innan jag somnade 2 timmar i soffan :-) det behövdes oxå efter några nätter med minimal sömn.

Nu leker barnen efter middagen och jag känner mig fortf jätte trött så det blir nog en tidig kväll för mig så att jag orkar upp med barnen till mulle imorgon :-)


- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får det mysigt på mulle. Vilken toppenmamma du e :)

    SvaraRadera