fredag 22 oktober 2010

Det blir en lång natt..

Strax efter kl 20 kom Noel nyvaken upp och sade att han hade så ont i kinden..
10 min senare kändes han kokhet och tempade 39,6 :-( vi fick tvinga i honom Ipren för han bara yrade och skrek.
Efter en stund somnade han med oss i soffan framför tv'n för att sedan vakna till ca var 15:e minut för att dricka mjölk(?).
Vi somnade alla i vår säng för att nyss vakna av en härlig uppkastning pannkakor från Noel som är helt uppgiven såklart.
Nu är sängen nybytt och alla sover utom jag som är klarvaken..funderar på att titta på tv men då vaknar kanske killarna igen?!
Jag hör dessutom Nelly böka runt i sin säng så hon dyker nog upp här alldeles strax
Ja ja..så är min status just nu :-)
Eftersom att vare sig Ipren el Alvedon hjälper på febern så hoppas jag att vår lilla kamin sover bort den istället.

Sov gott!


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar