torsdag 30 september 2010

Brrr..

I morse när jag åkte till jobbet så var det -2 grader ute...brr...jag är evigt tacksam vår carport som skyddar bilarna från is så jag slapp skrapa rutorna ;-)
Nu är det nog dax för mig att leta efter en varm vinterjacka som magen får plats i, jag är ju så grymt frusen av mig.

Denna dag och dagen igår har gått super snabbt, jag vet inte varför men de 12 timmar jag spenderar på jobbet om dagarna rinner iväg fortare och fortare.
Kanske för att jag vet att det är en begränsad tid kvar tills jag får vara mammaledig igen?!
I morgon skulle jag eg vara ledig men tog ett xtra pass på jobbet så det blir ett par timmars övertid för min del på julklappslönen ;-)

Dax att hoppa i pyamas och strumpor för att sedan krypa ner under duntäcket, ja precis sååå frusen är jag!
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar