måndag 12 juli 2010

Semester

Hallå hej!

Här flyger tiden förbi och vi har fått ett otroligt härligt sommarväder med många sköna plusgrader dag som natt.
Semestern har börjat sedan en vecka tillbaka och jag njuter i fulla drag, barnen och jag har några veckor ensamma nu innan G börjar sin semester och då blir det om möjligt ännu bättre.

Idag när jag satt i soffan med kidsen och myste innan de skulle krypa till sängs så slogs jag av vilken underbar familj jag har.
Inget annat spelar någon roll bara jag får vara med dem tills jag blir gammal och dör.
Alla andra bekymmer och problem blir pyttesmå när man sätter dem i perspektiv, det är en härlig känsla när den kommer över en så där, jag är så otroligt lyckligt lottad som har dem.
Tre super härliga barn och världens bästa man, vad mer kan man önska?!

Någon annan som jag är lyckligt lottad över att ha är min Annelie :-) Nova och jag var och hälsade på henne och hennes fina familj över helgen.
Jag blev så himla bortskämd både med att slippa laga mat och att slippa springa efter barn då Nova och Melwin lekte bra själva.
Det var jätte mysigt verkligen.
Om en vecka kommer de hit några dagar och det ser vi fram emot!

Vi hann titta in hos mamma för en fika oxå men tyvärr så hade vi bråttom och hann inte stanna så länge.
Vi åker upp om två veckor och då för att åka till Leksand sommarland så då hinner vi förhoppningsvis hälsa på igen :-)

Nu har det svalnat lite här inne och mannen har satt upp takfläkten i sovrummet så det här kan nog bli en bra natt ;-) Sweet dreams.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar