torsdag 17 juni 2010

Torsdag kväll

Idag har jag haft fem timmar för mig själv då jag bara softat :-)
Jag har tvättat, rensat bland mina kläder, solat en stund och gjort en super mumsig lunch bestående av små köttfärsbiffar m chili och oliver tillsammans med grönsallad och tzatziki sedan bara njutit av lugnet och tystnaden i huset.

Nu är det torsdag kväll och barnen sover sedan länge :-) de hade sin prins/prinsessa fest i Rådsparken idag så alla tre var jätte trötta när de kom hem.
Vi hann bara äta middag och sedan somnade Nova och Noel runt kl 18 i soffan, Nelly var vaken till kl 19 innan hon bad att få lägga sig i sin säng..
Typiskt att G är bortrest när dessa kvällar infaller, nu hade vi haft massor med tid att umgås tex äta middag el nåt annat mysigt men han kommer inte hem förrens vid midnatt så jag sitter här ensam ikväll.

I morgonbitti är det vägning och mätning oxå, hoppas på ngt litet framsteg denna vecka.
Nu ska jag packa inför träning och jobb i morgon och sedan lägga mig i sängen och kolla på Private practice för jag har missat c:a 5 avsnitt som jag vill se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar