onsdag 16 juni 2010

Sommarfest

Idag skjutsade jag barnen till dagmamman tidigt då de ska förbereda för en sommarfest som de ska ha för alla föräldrar/familjer ikväll :-)
De ska sjunga sommarsånger och vi ska alla leka lekar, gå tipspromenad samt ha picknick har jag fått höra.

Efter att jag lämnat barnen åkte jag hem till Nilsson och Alexander :-) super mysig liten kille det där ska ni veta!
Visst finns det är charm med varje ålder men det är ngt speciellt där runt 1 års åldern som gör att jag längtar tillbaka till när kidsen var riktigt små :-)

Sedan åkte jag till Stuvsta C och handlade prinsesskronor till alla barn då de ska ha ytterligare en sommarfest i morgon med alla dagmammor i Huddinge och då är det prins/prinsessa tema som gäller.
Det är svårt att klä ut ngn till prins tycker jag men det får bli skjorta/väst och byxor till Noel tror jag :-) Nelly vill oxå vara prins så vi får se vad vi ska hitta på!

Nu ska jag steka lite pannkakor som vi ska ha med till picknicken i em :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar