lördag 12 juni 2010

Lördag morgon

Lördag mornar hemma med familjen är något av det mysigaste som finns tycker jag.
Barnen väckte mig aningens brutalt med att hoppa i sängen (läs på mig) och stöka runt kl 06.20 och var då jätte pigga.
G låg i Novas säng och sov som en stock då han fortfarande har nackspärr och inte klarade av att sova med alla kids i vår säng.
G fick sova vidare och jag satte mig med barnen och kollade på Prinsessan och Grodan som de älskar.
När klockan blev 8.30 gjorde vi lördags-frukost vilket är modellen lyxigare än vardags-frukost ;-) flera sorters bröd, kokta ägg, många olika pålägg, yoghurt m färska jordgubbar och nybryggt färskt kaffe, jag säger ju att jag älskar mina lördagar hemma :-)

Nu har vi precis ätit klart frukosten och ska göra oss i ordning för en trip till Stinsen för lite shopping och lunch på Grekiska Kolgrillen.

Barnen dansar i detta nu runt till denna låt!
(kan bli årets sommarplåga)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar