lördag 12 juni 2010

Lördag kl 21.53





Dagen fortsatte lika bra som den började :-)
Vi åkte till Stinsen och gick nog igenom varenda affär känns det som ;-) det var en hel del rea som tvunget skulle utforskas och vi kom hem med en helt ny garderob till G..
Jag köpte faktiskt bara en blus samt en klänning som jag inte alls är säker på om jag ska behålla men jag tycker den är jätte snygg.Vad tycker ni ?
Jag hittade oxå ett par skor som jag provade men moget beslutade mig för att inte köpa då jag absolut inte behöver fler skor. Nu så här i efterhand lutar det åt att jag åker tillbaka i morgon och köper dem iaf för de var verkligen jätte sköna. (att modellen heter Sven är ju oxå lite coolt)


Det var lungt och skönt, inte alls mycket folk och ingen stress. Barnen var duktiga och följde om än motvilligt med in i de sista affärerna.
Vi åt en sen lunch som bestod av Souvlaki och pommes från Kolgrillen innan vi lämnade Sollentuna för att åka till Kungenskurva istället.


Besöket i KK tog inte alls lång tid då det var sandaler till Nova och Noel som skulle inhandlas men det fanns inga sandaler alls kvar i deras storlek så vi får leta vidare nästa vecka.
Vi kom hem igen vid 15.30 och hann då vara ute i c:a 10 min innan det började ösregna så vi gick in och åt godis i soffan istället :-)

Nu är kvällsmys och middag oxå avklarade och jag är super trött..ska sova tidigt ikväll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar