söndag 14 februari 2010

Träning och vattkoppor

Nu när jag kom hem efter jobb och träning kl 21 så var Nelly fortfarande vaken. Hon hade sovit middag idag och ville inte alls sova nu på kvällen.
Jag lade mig med henne en stund och tyckte att hon kändes lite varm, jag kom på att Noel oxå var lite varm samma kväll han fick koppor så jag tittade på Nellys mage/rygg, och visst fanns det ett tiotal koppor där.
Så nu har snart alla barnen haft det :-) skönt!
Tyvärr så passar det inte så himlans bra tidsmässigt just denna vecka (det gör det ju iofs aldrig..) då jag ska åka till Falun på tisdag förhoppningsvis och hämta bilen samt att G har massor med möten och kundbesök på jobbet men vi får lösa det på något sätt.

Nu har jag tränat innan och efter jobbet hela helgen, det känns så himla bra att vara igång igen!
Träningen känns mycket lättare nu än förra veckan så jag är på rätt spår :-)

Nu är det dax för mig att krypa i säng...är så himla trött efter att ha sovit otroligt dåligt två nätter nu.
Vaknar flertalet gånger per natt och har svårt att somna om :-( vad tyder det på?
Jag som verkligen aldrig annars har problem att sova.

Jag ska försöka sova nu iaf :-) god natt mina vänner!


1 kommentar:

  1. Saknar dig redan Sis!
    Och du har en award att hämta hos mig.. ;-)

    SvaraRadera