torsdag 11 februari 2010

Energin är tillbaka

Idag så har alla tre kidsen varit hos dagmamman några timmar. Jag har egentligen inte gjort nåt vettigt mer än att städa lite, prata i telefonen med bästa Annelie och poppa musik HÖGT.
Det är det absolut bästa med att vara ensam hemma, då kan jag spela vilken musik jag vill och hur högt jag vill =)
Jag har lyssnat in mig på Melissa Horn vilket jag inte hunnit tidigare och jag gillar hennes senaste skiva. När hon spelade i Radiohuset så såg jag henne men har inte tagit mig tid att lyssna in mig ordentligt som jag gjorde nu ikväll.
Här finns ett smakprov om du är nyfiken =)

Jag har iaf fått tillbaka den energi som jag saknade häromdagen vilket känns mycket bra.
I morgon ringer klockan kl 04.30 och då är det dax att träna och sedan jobb så jag borde nog dra mig mot sängen.
Jobb hela helgen och sedan blir det förhoppningsvis en dags-trip till Falun på måndag för att hämta bilen. En dyr historia blir det men jag förtränger det så gott det går, huvudsaken är att bilen är hel och håller några år till.

God natt och sov så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar