tisdag 9 februari 2010

Äntligen :-)

Jag älskar mina underbara barn mest av allt i hela världen men när de varit hemma sjuka i en vecka tillsammans alla tre så kan det bli en hel del bråk och slagsmål.
Dagen igår tog priset. I vanliga fall så ger barnen mig mer energi än de tar men igår tog de verkligen all min energi och jag fick bara bråk och gnäll tillbaka.
Idag fick Nova och Nelly som inte har några koppor komma tillbaka till dagmamman och det gjorde under för min energi som idag åter är på topp :-)
Nelly har ännu inte fått några koppor så vi får väl se om de kommer under nästa vecka :-)

Träningen under dessa sjukdagar blir sporadisk men på torsdag kväll ska jag iaf iväg på Crosstraining vilket ska bli kul hoppas jag.

Nu ska jag fortsätta kolla på Mästarnas mästare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar